OKEY SORRY DUDES

jag ber så hemskt mycket om ursäkt för de numera så djupa samtalsämnena .
ibland tror jag på något högt och viktigt. men just nu vet jag inte längre.
jag vet bara att tiden är så rätt och att det aldrig någonsin har varit mer mening i att ta tag i saker.
nu händer det, och jag bara flyter med.
i morgon kommer det bli en super duper kanon dag. jag bara har den känslan.
lycka och välbefinnande. vårt psyke är som gjort för att intala oss själva saker som vi sedan gör till verklighet.
därför borde vi varje kväll innan vi somnar intala oss själva att när jag vaknar nästa gång. då kommer allt kännas som om jag styr ett fartyg. bara bara jag har kontrollen , makten,
jag bestämmer vilket håll rodret ska vridas och om vi ska flyta  med eller emot vågorna.
havet är oändligt och så är även våra möjligheter.
fin liknelse va... !?
mm jag är iaf nöjd.
nu ska jag fortsätta se på film. en riktigt cp film som heter "teeth".
handlar om en tjej vars vagina biter av kukarna på de som stoppar dem i henne.
creaapy ... yes it is... men nog så underhållande.

Ha ha ha ha ha ha ha

god natt

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0