tjulululu. mina tankar är svarta och jag ska lära mig att glädjas åt andra.

omges av ett hav av klänningar, kjolar, shorts å solkrämer...
en svag doft av hawaiian tropic hänger i luften och jag känner ett visst pirr i magen hos den den förväntansfulla flickan...
jag låtsas att jag tycker det är helt okej. att jag gillar kyla, slask och att skrapa rutor. att göra lunchlådor ,  vika tröjor,  vara hemlös och ganska pank.
fast egentligen vill jag bara hoppa ner i hannas stora svarta resväska som står och gapar så lockande framför mig.
jag lovar att jag hade fått plats. för den är skitstor. jag hade till å med fått plats med en liten matsäck, några korsordstidningar och en ficklampa...
jag ska bara drömma lite........BRB............



okey, i'm back..
back to reality.
jag vill lova att jag drömde många fina drömmar...milslånga stränder , färska frukter ... en kall bira i solnedgången..

nu måste jag sluta. jag blir totalt sjukligt svartsjuk.

Brazziilll.... ¨¨

mmmm mmmmmmmmmm mmmmmmmmm





i morgon åker hon min lilla tjej...
å på lördag ska jag flytta in hos frida lite sådär provisoriskt å mysigt!
det ska bli skönt att få kunna säga att man ska "åka hem" efter jobbet.
att ha ett kylskåp till förfogande. och att ha en tv att se på när backspegeln inte längre är så intressant....


jag överdriver lite när jag säger att jag är hemlös å lever i bilen.
för i verkligheten så har jag inte spenderat en enda natt inuti den.
men det låter lite roligare när man överdriver saker å ting.
då känns det mer intressant att skriva.
men nu vet ni sanningen. (det är itne så illa som det låter)
HAHA




sooooooooooooooovvvvvv

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0