i need you

nathalie har stulit ena halften av var sang duo.
Nu ar det tomt igen pa drottninggatan 39.

Darfor sitter jag pa hennes thai dator och skriver medan hon plockar , donar, fixar o grejar...
jag kan inte skriva de tre sista bokstaverna i alfabetet , jag hittar varken fragetecknet, kolon tecknet eller nagot annat som man kan behova, jag anvander mig av en thailandsk version av msn.... osv..
jag ska ga en snabb thai kurs. enbart for att kunna sitta har a norda nar jag lider av klaustrofobi i min lilla kvart.



Jag har en kompis.
Hon heter Malin Ze Maggot, eller Freden om man hellre vill det.

Det ar markligt ....
Det finns ganska manga manniskor i varlden faktiskt...
Flera..miljooooooner...
Vi omges av en brakdel av alla dem som
vandrar pa var jord.

Sa en dag, sa moter man nagon som passar
perfekt in i rollen som en fin van.
Da maste man val saga att man har haft en javla tur?

Synd att Haninge inte bor granne med trollhattan bah




Det ar bra nar man kanner en san dar trygg kansla forsta gangen man besoker ett nytt hem.
Det ar extra bra nar hemmet tillhor ens basta van.
Jag trivs har.
Och det gor inget att det luktar lite thai ibland.
Jag lovar.
Dina ludna vaggar kommer fa kanna min narhet. Ofta.

peace

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0