bullkalaajs

När klockan slog 18.00 i e.middag,
så studsar Elin in på junk å berättar
att hon har en överraskning
som väntar ute i baksätet på gröna faran.

Hysterisk av Förväntan öppnar jag bildörren.
Mot mig slår en söt doft av kanel, socker, å deg.
jag kikar försynt över ryggstödet
och ser en stooooor LÅDA med kanelbullar
som skriker " LISAAAA LISAAAAA; ÄT MIG , ÄT MIG,"
"NEJ!!!, ÄT MIIIIIIG" ... osv..
De krigade om min munhåla och
gjorde mig galen av beslutsångest!
Helt tokiga var dom.
Sen började dom hoppa upp och ner.
Dansade gjorde dom också. salsa, stepp och tango.
(fast måste erkänna att de hade ganska dålig taktkänsla)

WELL WELL........
kaffe å kanelbulls kalas
i ett brunt hus mitt i ingenstans.

Man får röka inne också.

Det kan inte bli bättre än så.

(Tills man är tvungen att åka hem till en övergiven fyrkant i stan)

Men nu kom Sofia. så nu är jag inte ensam längre.
och nu ska vi gå till butlers och äta mat.
så detta blir nog en asbra kväll ändå.
PUSS Å PEACE



Här sitter Elin  (Bullvaktaren) och Koffe (Bullbyggaren) och filosoferar kring livets goda. (bullar).

Shoot baby!
Postat av: Anonym

hahhahaha! jag gillar bullar!! jag har snott dina bilder :)

2009-03-29 @ 13:44:38

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0