En dagen efter dag kan se ut typ såhär....

 max å offes crib utsöndrar sömn-medel 
som gör att man behöver ligga ner. blunda. dåsa,,
 

När min powernap var över ,
så lånade jag nathalie häftiga cykel o
ch begav mig mot Elin och hennes hotell,
där bjöds det på kaffe ,
hårda karameller och skvaller såklart,...
 

Aa dettta blev ju trots allt en ganska lång dag...
Efter några (kanske FÖR många) koffein doser,
så rullade jag vidare till strandgatan
för en snabb fika med wendy, jesper, Maja och Sofia!

på hemvägen parkerade vi hojen utanför videomix
 å frossade i de långa raderna med sötsaker..
 

Sen fick vi celebert besök av en rockstjärna (som helst inte vill bli utlämnad)
Vi hämtade min käraste ferarri hos fixar-jocke och åkte vidare till MAX.
Där tittade vi på när vår hemliga vän åt en alldeles för nyttig måltid.
 


VIDARE,
Vi gjorde ett stopp på Hemköp och köpte presenter
inför vår sista anhalt.
Junk mansion.
Där lämande vi paket till två
av tre näst intill döende alkoholister.



trevlig kväll

Shoot baby!
Postat av: Anonym

haha. jag gillar bilderna. och ditt sällskap på hotellet. ses imorrn min sköna!

2009-03-24 @ 00:11:54

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0