jag vaknade...

hookade upp me nathalie för ett snabbt morgon möte innan jobbet ...
kaffe ,cigg å en kort sammanfattning av de dagar vi varit på olika håll i världen.

kändes som om det var en aning för många saker att berätta om och lyssna på.
så vi beslöt oss för att slutföra vårt möte efter jobbet istället.


Veckans agenda....

Måndag - redan passerat. men jag gjorde inte mkt mer än att köpa fett me lösgodis å dega framför tv.

T
isdag (idag) - Träffa nathalie. Sy en klänning tills fredag. Måla!!

Onsdag - middag och uppdatering med hanna, frida å angelica ?

Torsdag - jag får finbesök. och kanske, möjligtivs lipz ?

Fredag - Invigning på Junk och antagligen galet galej i nybygget...

Lördag - ja  se ..redan lördag. Jobba 10-16.  Sen för att hålla mig undan den hemska alkoholen som jag antagligen kommer ha ganska hemska biverkningar av efter gårdagen, så tänkte jag terrorisera och sällskapa Elin på hotellet hela natten.

Söndag - hör bara på namnet. SÖN DAG. det betyder i princip sov, ät , dö.


Shoot baby!
Postat av: Elin

jag gillar att du ska hålla terra mig på hotellet. :) ses imörrn!

2009-03-10 @ 22:26:58
URL: http://vemeja.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0