rubrikdot

Från mig till dig, man kan inte komma på sånt när det är slut, eller hur Lisa? Det är nathalie som pratar-. Faan vad vi har haft det gött idag, öl, simon och hans sak han hade med sig " flummig" , dator, musik, mat och bara massa bokstäver och roliga sakeer för oss. Jag har ont i magen för att jag har skrattat så mycket idag nu måste jag tänka på något skit tråkigt men det gåååår inte att sluta skratta. haha guuuud vad sjuuukt. nu måste jag hjälpa lilla Lisaell.BLOND.se med all efter/för/nu FEST. det är stökigt. och snart kommer Ingemar hit och han ska fan lära mig spela saxofon , eller? hope so. måste dra nu heej dååå många mongos som läser hennes blogg, hej. 
 
SLUTA SKRATTA! hahahahahahahaha


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0