baaaaaaaaaaaaahahaaaahh

Näääee Nathalie. Nu får du komma.
Jag lider av en fruktansvärt tärande uttråknings diagnos.

har befunnit mig i vågrät position i liiiite för många långsamt tickande minuter...
Dags att hitta på något. eller sova.
Sova. hm. skönt. tråkigt. mest skönt. eller?

Om man räknar bort några dammråttor, lite matrester, dancehall rytmer, och en halvt nerdragen persienn,
så är jag för första gången på mycket länge, HELT jävla ensam.

Jag trodde det skulle kunna vara ganska skönt?
Befriande och med möjligheter till att göra precis vad man känner för.
Men guuud vad fel jag hade. Så här trist trodde jag inte att det kunde vara i mitt liv.
Det brukar ju vara ganska roligt liksom...Det mesta som händer runt omkring mig.
även det som är tråkigt blir på något sätt ganska skoj om man bara tänker på det positiva..
Men nu vet jag inte ens vad jag ska tänka på för att göra det KUL att ligga ensam i sängen utan att vilja sova ?

NATHALIE. två timmar?!
OCH jag lääängtar efter dig!

SLÄPP bebisen , sörpla upp nudlarna och KOM HIT. NU . NU. NU.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0