God morgon kristihimmelfärd. hur mår du idag?

varför vaknar JAG före NATHALIE ?
någon sorts skandal har inträffat.....

Trots att jag är så OVANLIGT pigg denna morgon, så lyckades jag ändå missa bussen...
typiskt. nu sitter jag och väntar på nästa.

WELL..... Igår kväll flög vi på ButriX plan en stund och gav våra musikaliska gener lite träning.
Gick dessvärre inte lika bra som det gick för ölen att rinna ner i magen.

Det var ganska tråkigt där .

Jag, frida å nathalie vandrade till ICA supermarket och köpte frön.
Svängde förbbi hemmakväll, hyrde en film.... Tre stycken....faktiskt.
SEN gick vi hem till min OMmöblerade , uuunnderbaaaara  våning och bakade en smula bröd.
Ett gott ,nyttigt och snabblagat bröd.
mmmmmmmm

Vi hann med en halv ute kväll och en halv tedrickar kväll på SAMMA kväll.
De ni.

NÄSTA UPPDRAG:

SÄLJA LISAS BRUNA SKINN SOFFA.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0