sprängd hjärna till SALU!

Kan du grippa min bräda? Kan du skruva åt truckarna? Har ni den här i small? När stänger ni idag? Vad kostar den här? Tar ni kort? Jag vill lämna tillbaka denna. Vart ligger den här? Kan jag få rabatt? Vill du göra rent mina kullager (?!) Vilka skruvar passar hit? Får jag låna verktyg? Kan du växla den här tjugan till två tior? Dricka maskinen fungerar inte!! Kan du hämta ett glas vatten till mig? Har du alvedon? Kan jag få en penna? Vad kostar klistermärkena? Får jag gå på lunch? Ska vi ta en cigg? Datorn har hängt sig! Vilka storlekar finns den här i?


Så många fråååååågor.... SÅ MÅNGA SVAR.

Inte konstigt att man är CP trött just nu.

Nästa: Kinsa och Sofias 20års kalas!



Grattis tjejer!!


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0