Bali Belly

Och sa plotsligt gryr dagen da man vaknar klockan sju,
studsar upp ur sangen,
och har blivit tilldelad all den energi
som legat o lurat nagon annanstans de senaste dagarna.

Tack Gud for att du besparade mig den energin,
som jag annars skulle anvant till nagot onodigt.

Istallet Tog jag o Yves en tur till stranden i ottan,
powerwalk o surf i en o en halv timme.
GOTT !

Detta blev en alldeles skitbra dag ska ni veta.
Tog en roadtrip runt pa on och var impulsiv som aldrig forr.

Nu daremot, borjar energin att sina...
Klockan ar 16.30 o ja ar trott.
jatte trott.
Men trott pa ett bra satt.

Ska ga o ha viktigt mote med Nathalie nu,
som jag inte har sett roken av sen igar.
Kanske blev hon uppaten av stalmans Linus,
tillfangatagen av spindel Sandra
Eller bortrovad av mummy yves...?
Vet inte. Halloween hade manga laskigheter o bjuda pa.

O det forsta jag tankte i morse var
Guuuud vad SKONT att jag nog ar den enda
pa hela Bali som vaknar frasch utan alkohol kvar i blod o andedrakt.

(Tycker forresten att det ar skitackligt att roka.
Man luktar sa ackligt och det smakar BLAH. )

BRA VA!?


Ja, Mote var det ja.
(Jag har till o med skrivit en agenda)
Far val leta ratt pa den bortsprungna ungen da.
Jag anar att hon sitter o Ugglar borta pa Gora,
doppar tarna i pissepoolen och kanske ater tarta?
vem vet.
Mia fyller iallafall 25 idag. Grattis pa dig!

Nudaa....

ajust de...ska svara pa ett mail fran en viktig person forst ocksa.
som jag saknar. massvis.

stor ej. hej svej


Shoot baby!
Postat av: Mia

♥ Saknar er alsklingar!!!

2009-11-05 @ 16:59:40

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0