hej o gonatt

Ja,  just det.... Sri Lanka var det ja....
Pa Torsdag drar vi ifran surf paradiset (gott )
mot Sri Lanka och Farbror Bengan....
Ska bli sjukt gott o leva billigt och fint ett tag...

For tillfallet har jag inte en enda vettig sak att beratta.
mer an att jag har blivit en halsosam manniska.
(Som just brot sitt lofte genom att dricka en bintang tidigare idag.)
Forlat. Men det blir sa. jag ar pa semester.
(och har skott mig outstanding den senaste veckan!)

Nu maste jag ga hem o sova i mitt mygg berikade,
svettiga rum. skont. nja. men somn, skont ja.

sa goood night my beloved ones...



det gor ont o sakna nagon som ar SA nara, men samtidigt SA langt borta.


Shoot baby!
Postat av: bella

jag önskade jag var dig just nu!

2009-11-03 @ 21:51:27
URL: http://www.disabella.devote.se

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0