God middag kara vanner...

Efter tva veckor pa phiphi har vi nu lyckats rora pa vara lata rovar och forflyttat oss till Railey beach.
Sjukt trakigt har faktiskt. Eller aa...man ar val lite bortskamd vid det har laget. men det finns inte sa mycket att gora. Bara sol, bad och mat.
Vi bor pa ton sai beach, precis bredvid railey.
Man behover bara ga en tio minuters promenad genom djungeln och klattra over ett berg.
Ton sai bestar till storre del av djungel, men inemellan traden finns bungalows,
barer, affarer, massage, och hotell...
Vi har inte stott pa en enda turist dar annu.
sjukt skont.
Bara nagra enstaka klattrare som haller pa
att klattra i bergen som reser sig runt omkring oss.

Man kan val beskriva det som en paus fran verkliga livet. Inget party, bara hot tea och somn.
Jag har fatt nagon slags halsfluss eller liknande , sa jag kan bara ata soppa och dricka te.
Jag har varit pa apoteket ett flertal ganger och har i stort sett hela deras sortiment i vaskan nu.
Inget hjalper. javla skit hals. jag vill ATA ALL GOD MAT OCH BARA njuuuuuta av att smaka pa allt gott.  

Well well.... jag tanker som sa, att om jag hade haft lika ont hemma i sverige,
sa hade det varit tuuusen ganger varre. sa jag ska inte klaga!!

Har ar vi pa vag till railey beach for att sola o bada.
Ton sai (dar vi bor nu) har ingen jatte fin strand.



Som jag namnde for nagra dagar sen, sa har jag skaffat en tattoo pa foten.
Nathalie ville ocksa. sa nu har vi varldens basta minne fran en hittills underbar resa.





Nu dor min internet tid. och jag ar hungrig som vanligt.
sa nu ska vi ga o leta reda pa nan go soppa.

i morgon ska jag visa er massa vackra foton som vi tog igar med fotograf George fran Canada.
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


byebye



Shoot baby!
Postat av: Snezana

Härligt härligt ...Ni har hittat hem altså,menar djungel hihi.Hur käns det? Men kul att se att ni rör på er. Vi saknar er och hör av er.. Älskar er små åpor...:)Pöss

2009-09-29 @ 18:26:01
Postat av: Mimmi Karlsson

Jättefina tatueringar ju! och mamma sa att du hade tagit hål i tungan också! fan va kul! och nu skulle ni tydligen till malasia och sen till bali! jag är så sjukt avundsjuk på er! ha det bäst älskligs syster och hälsa nathalie <3

2009-09-29 @ 22:25:29
Postat av: elin

Ska ni till Bali utan mig? när kommer ni åka dit? :D JAG SAKNAR ER!!!

2009-10-01 @ 17:40:51

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0