Hallå ska vi leka ?

Nu äntligen. klockan är 01 och jag ska vara vaken hela natten. jag har bara mig själv i hela världen att koncentrera mig på just nu. jag har mer än hundra tuber med färg, och alldeles för många panåer att fylla. det enda som fattas är en pennvässare till de lite för tjocka blyertspennorna...
Jag har trasiga kläder, är kolsvart på händerna, dricker baileys och röker inne. utanför existerar ingenting förutom kattungarna och kilometrar av åkrar. ingenting förutom mörkret. och här inne är det ljust och varmt.




Jag tänkte hälsa på Frida som har hunnit både att vara gravid och fött en son sedan jag träffade henne sist. skamligt... Men hon skulle på middag, så jag tog en tur till torp och tjötade med Emil en stund. sen hälsade jag på lillasyster Mimmi istället och slutligen blev det en visit hos Andreas... 
väldigt trevligt att ses allihopa!

nu ska jag fortsätta på mitt mästerverk här medan jag blir avmålad av davinci...han säger att den är så lik mig så att jag kan ha den som profilbild på facebook. vi får väl se...
sov gott allesammans.

PS: i morgon anländer nathalie till sweden! har inte sett henne på fyra dagar, men det känns som en evighet. .

yeye natta!

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0