aa jag är en människa. som alla vet. vad är du?

Jag tror att jag är en ganska bra människa. jag är glad och ganska snäll och jag är bra på ganska många saker. inte bäst på något, men helt okej bra liksom. jag tycker om när andra blir glada och jag gillar att ge folk komplimanger. jag tror att människor ibland uppfattar mig som ganska irriterande och vissa gånger pratar jag på tok för mycket, vilket vissa stör sig på då jag tar för stor plats. andra tycker att det är ganska skönt att jag pratar en massa, så slipper de prata själva, och stämningen blir goo å avslappnad typ? I vilket fall som helst så pratar jag väl hur mycket jag vill? eller? Oftast är det kanske bäst att ha människor som mig som bekanta, men inte för nära inpå. Jag tror det. Att om man har mig för nära, så blir det antingen jätte jätte bra. eller jävligt jävligt dåligt. För jag är också en ganska krånglig person trots att jag utger mig för att vara världens lättsammaste. jag har två sidor. Svart och vitt. För när det gäller mig så är det antingen dag, eller natt. JÄVLIGT för varmt eller alldeldes för SVINIGT kallt, SNYGGT eller FULT, gott eller skit äckligt, PIGG eller TRÖÖTT. ja you name it. allt är upp eller ner, bak eller fram, in eller ut osv..
Ibland kan jag vara alldeles för ärlig, för jag hatar att låtsas ljuga för när jag ljuger, så ser man rakt igenom mig.

nu okrkar jag verkligen inte skriva mera , vet egentligen inte ens varför jag skrev alllt de där.. för jag har tappat skrivförmågan. hallå snälla tomten, kan jag få en ny skrivådra i julklapp? en skrivådra och ett staffli. tack och godnatt.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0