en dag i ett iskallt universum. kallt ute, kallt inne, kallt i sinne. jävligt kallt överallt. fyfan vad rimmigt å dimmigt.

Ett nytt jobb ja. det var ju trevligt tänker ni. ja, trevligt var det. tills vi hade kört i något som kändes som femton timmar (ääändaa till BORÅS av alla ställen ??!! :S ) (vet att det bara tar en och en halv timme dit vanligtvis. men när värmen i bilen vägrar att utsöndras så går tiden såklart tuuusen gånger saktare ni vet ). Ja iallafall, arrived and ready to shoot, så har alla tidiga bokningar helt plötsligt hoppat av, så vi avbokade resten också, lekte lite i studion, åkte femton timmars iskall väg hem igen, käkade ihjäl mig på max och sen dess har jag varit som en blodigel på soffan i mitt nya coola mjukis set som jag fick i försenad julklapp idag. Dope. tack danne.

att åka buss i nio timmar är nästan värre än att åka tåg till Bergen tolv timmar. Längtar inte jättemycket tills i morgon då den här arma resan ska ta sin början. En bra sak är iallafall att det finns trådlöst internet "ombord". Gratis. Och en fresh film väntar på vuze... Redo att bli beglodd medan snötäckta träd och hala gator susar förbi.
återigen blir jag irriterad på mig själv över att jag alltid, ALLTID packar för mycket SKIT vart jag än ska nånstans.
Varför skulle jag NÅGONSIN använda två pincetter samtidigt liksom?? Eller hur ofta kommer jag hinna gå runt i fem par skor på tre dagar?? Varför envisas jag med att trycka ner jeans som jag VET att jag aldrig någonsin använder i vanliga fall? och vaaarför har min neccesär(stavas hur?) helt plötsligt växt trehundra storlekar och har nu sizen av daniels strlk.44:e skolåda??
VET EJ.

förresten. vet ni att det är MAJS i coca cola? bara för att det blir billigare så.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0