Go d m o r g o n

Ett hotell är detsamma, vart man än befinner sig, i vilket land på jorden. Hur lyxigt det än är, så är opersonligheten ett faktum. vita hårda lakan, en toalett utan touch, toast, juice å bacon. Tro det eller ej, men jag var uppe Först av trion. sitter nu här i ensamheten och försöker njuta av en halvdan äggröra. Vem dricker röd mjölk? Det smakar skit. Hur kall den än serveras, så smakar den ändå varmt liksom? konstigt.. kanske därför feta människor fryser mindre än smala?



Ps. måste börja använda mina glasögon. Hälsade nyss på en helt främmande människa, med: NÄMEN!!?? och så såg hon helt frågande ut... och när jag kom närmare så var jag ju tvungen att tillägga : "jahaaa, ja men åh du var så himla lik en gammal klasskompis till mig. oj oj hehe förlååååt...."  kul....

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0