jag e inte bitter

Äntligen hemma? eller ? Äntligen på hotellet? Eller? Äntligen sova eller äntligen ingenting alls. fan vet jag. hade hellre varit kvar i dimman några timmar och bränt upp visakortet på diverse barer. Men nu så hamnade jag iallafall här. klockan elva. Med två väldigt sugna gossar. sugna på ben and jerrys och på tonvis med lösgodis. så här ligger de och glor på sex and the city (???) och jag, ja jag sitter här. pigg och jävlig. jävlig och pigg. pigg och skit trött samtidigt. i morgon ska vi jobba. fan att jag somnade en timme förut, och fan att jag aldrig kommer kunna somna inatt. IGEN. och fan att vi ska jobba i morgon när jag kommer vara skittrött och fan att jag ska köra en asjobbig bil i massa mil i morgon. och nu måste jag sluta svära. och måste sluta vara negativ. det är inte så farligt. inte alls faktiskt. jag är egentlligen sjukt tacksam över att jag blev hemdragen så tidigt, för annars hade jag aldrig orkat vara snäll mot alla barnen i morgon. Så jag får väl försöka sjunka in i Carries hektiska liv och försöka att inte bli avundsjuk på alla henens cpstörda kläder och försöka att somna istället. hej då.



Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0