MAT-KOMA

femton liter smält ost ligger i magen och om jag lutar mig fram och tillbaka så kan jag riktigt känna hur den ligger och guppar därinne blandat med köttfärssås och ännu mera ost. Men ost ska tydligen vara väldigt bra för nått har jag hört. kommer bara inte ihåg vad det var...
ANnars då? jorrå, fint. mat-koma som sagt. Och en däckning på ingång.
och ikväll kommer koffe hem från spanien och ska få öppna alla 17 paket i sin adventskalender.
hiihihihi
Men från och med idag pojkar, så blir det kanske inte mer än torra russin och tandpetare i luckorna fram tills julafton.
för jag är pank. jepp. broke. IGEN. fan, hur många gånger kan man bli pank egentligen?
Synd ändå. För det är kul att ge bort saker. Hur grymt jag än slår in paketen så lyckas Joel ALLTID lista ut vad som döljer sig under pappret.
jajajjajajaj
längtar efter att min underbara ansiktstvätt ska hoppa upp och tvätta rent mig och sen kleta på lite mirakel hudkräm. alldeles av sig själv. För vad väntar jag på? jag måste ju sova nu. har varit vaken i tjugo timmar och jag har varken supit eller druckit kaffe. väldigt ovanligt.
hejdå!

Shoot baby!
Postat av: loiuianouy

vad har hänt mellan dig och din pojkvän?

2010-12-18 @ 15:10:30
Postat av: Lisa!

hallå, va konstigt att jag inte har sett att du har kommenterat förräns nu när jag va inne på bloggen :S vad menar du med vad har hänt mellan mig och min pojkvän? :)

2010-12-20 @ 14:39:20
URL: http://lisaell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mellan dig och Daniel? Har det tagit slut? Varför? Och vad händer nu isf? Berätta för oss om du orkar!

2010-12-20 @ 15:30:46
Postat av: Anonym

?????:)

2010-12-21 @ 15:19:01
Postat av: lisa!

men veeem är du? Varför vill du veta det? han ska flytta till spanien nu i början på januari. men han är fortfarande den bästa jag vet i hela världen.

2010-12-21 @ 15:36:10

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0