tomte på vift

Lite jobbigt är det att inte bo någonstans. Speciellt såhär i juletider, när man ska flänga runt så jävligt. vet inte varför man ska det egentligen. Är inte julen lite tillför att man ska få vila? och äta.
Och om man heter Lisa Karlsson och är precis som jag, så har man alltid med sig för mycket saker.
vart man än beger sig. det är jävligt tungt att vara hemlös ska ni veta. ni hade nog inte orkat bära hälften
av allt det där som jag driver runt med. (tur att man har haft en bil hittills iallafall)

men som om det inte vore nog med att vi blivit straffade med enorma mängder snö och kyla som får skelettet att skaka, så ska ju någonting gå sönder också. och igår var det min tur! yippie.
Jag är bil-lös, hem-lös och tråd-lös.
som en radiostyrd bil som ingen styr, typ.
äsch jag har ju ingen bil. den e pajj. (tack andreas o. CO för skjuts och sådär mitt i vinternatten)
eh nu så skriver jag samtidigt som mina ögonlock sakta faller ner så jag vet egentligen itne vad jag pratar om längre. mina fingrar liksom bara vet vilka tagenhter de ska trycka på. fast jag inte ens tittar längre.
jag tittar in i huvvet.
och jag sover nu.
jättemycket sover jag.
och nu skwa jag sova på riktigt. för jag är ritkigt jävla trött efter ellva timmar på jobbet idag.
men godjul på er då era as
(mest AS är ni som har välfungerade bilar fast ändå ligger i fel fil och kör i 30 typ. fan . jag gillar inte er. ni är jävligt irriterande. BYT FIIIIIIIL.
livin on the edge, )
MIN MAMMA HAR FÖRÖVRIGT GJORT DEN PERFEKTASTE KNÄCKEN I VÄRLDSHISTORIEN. (vet att det itne heter perferktaste, men jag får säga så)
knäck knäck knäck käck hohooh
imorrn är det julafton. förra året vid den här tiden var jag i barcelona. var säkerligen rödvinsfull och inne i nått djupt samtalsämne över en sen kyckling middag. det var varmt och grått. mysigt. och allt det som brukar vara så speciellt var en helt vanlig vardag med en extra flaska vin. än mer speciellt i minnet.
det var annat än nu. idag är det sverige . sverige . det kanske är ett bra land. dom säger det. och jag får väl hålla med. men jag kan inte låta bli att hata lite. (hatar vissa system extra mycket)
men gud nu börjar jag drömma .
måst sluta knappa på tagenterna. det är irriterande. man jag kan iten. händerna vill bara inte sluta.
okej lisa lägg av nu jag måste blunda.
jag har ett paket i min julstrumpa. mamma tomten var nyss här och la det där. (fast egentligen ligger det utanför, för det fick itne plats i strumpan)
hihh undraa vade kan va.....
när jag va liten så tjuvkikade jag i mina julklappar .
förlåt mamma å pappa.
men det var så spännanden
j men okej godnatt hejdå

Shoot baby!
Postat av: Anonym

du kanske kan fira påsk i spanien med mig i år? om påsk är nått man brukar fira. harens födelse eller? eller risets knoppning? äggets kläckning? att första godiset uppfanns?

kom till spain då!

2010-12-24 @ 12:51:17

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0