AAAAAAAAAHHHHHHH

TUUUUUUR jag sager bara TUUUUUUUUR att jag redan ar vaken alltsa.
for nu brakade helvetet los har i huset. BRANDLARMET gick namligen
och det ar ett sadant oronbedovande ljud sa att man knappt star ut.
och till raga pa allt sa var det falskt alarm.
TUUUR att jag ar vaken for annars hade jag nog dodat nagon.
fyfan for att bli vackt pa detta viset.
och inne i Mys rum ringer hennes alarm klocka for fullt,
jag som tyckte att DET var ett jobbigt ljud for en stund sen.
det har ar andra gangen pa bara tva veckor som det satts
igang sadar. och PA MORGONEN liksom. kan dom inte vanta
tills pa eftermiddagen? nar vi redan AR vakna?
jag forstar inte. tank nar det val brinner pa ritkigt.
da kommer vi ju att do. brinna upp.
javla skit brandlarm.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0