GOD KVALL

Jaha, da var sondagen over. Den basta dagen pa veckan. den ledigaste dagen och den skonaste dagen. Allt ar stangt. ingen stress. My skulle till Oslo men hon missade flyget pga en redig bakfylla. For ni forstar, nar jag och Nathalie kom hem fran jobet kl 05 i morse, sa stog var kara rumskamrat halvnaken och halvsovandes hangande over spisen med ett glas vin i handen. (synd att jag inte fick ett foto av den klockrena synen.... ) Jaja, hon forsov sig som sagt. ganska rejalt. Jag och nathalie forsokte med alla vara krafter att bade skrika och putta pa henne for att hon skulle vakna i morse vi elva... men icke. "fan vilken idiot jag ar" fyfan vad jag hatar mig sjalv" fan va dum i huvet jag ar" var istallet det vi vaknade till vid ett tiden ... aja, san tur var gick det ju fler flyg.... Sa nar hon flog ivag tillslut sa gick de resterande ur trion, dvs, jag o nathalie och solade och tittade pa en lagenhet. Sen gick vi pa bio och etterpa tog vi en ol pa Lille. pa vag hem stannade vi pa Straedet och tog ytterligare en ol. Och slutligen ar jag hemma. nathalie foljde med bancorotto vannerna ut pa byn men jag ska upp pa jobb i morgon bitti.... saaaaa nu ska jag somna. hoppas att jag vaknar halv atta av mig sjalv. hejda

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0