Haallojen

Jag hamnade visst pa Garage igar trots att jag lovade mig sjalv att aldrig mer satta min fot innanfor dorrarna deras.
WEell well , det var faktiskt overraskande trevligt igar anda.
Nu ska jag frasha till det som gar att gora nagot at, och sen ivag och titta pa en lagenhet..
Sen blir det RIcks och Stian Blipp och sta upp komik/ beatbox show. weii det blir nog fett...\NEeejjj nu maste jag dra innan bakfyllan slar till och slacker mig totalt. an ar jag pa topp !
okej. onsdag idag. torsdag feliz .fredag carlings, bancorotto. lordag carlings feliz. sondag ga dack. ledig. mm
bra med planlaggning . jaja. hej da sager jag nu.
(forresten, jag kopte den. den dar turkosa kavajen som jag dromde om. sscchhh!!! )

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0