en tid i ett liv

Nu är det måndag...som vi alla har väntat på.
Som så många gånger förr så började mitt nya liv idag.
Or something like that... Det enda som jag inte gjort idag till skillnad från igår
är att jag inte har stoppat i mig varken nikotin eller sötsaker.
Bravinsianosios.
MMM . fast nu uuuu du. mrmmrmrrrr .
man ska INTE sätta sig och försöka vara teknisk iallafall under de här omständigheterna.
För när det inte går precis som man vill så .. aaa ni fattar

Här följer lite pics från de sista dagarna i B-town.

  
  

  


Nu kom mysen hem så nu ska jag värma på den goda fisksoppan

som jag lyckats laga idag !!

sen kanske ett försök till att somna itid ? hm

hejdå


Shoot baby!
Postat av: spängan

hehehe funny pics asså. lisa ggr 2. tänkte på lilla my e ju lite lik dej lisa.. asså inte den levande myn. utan dockan som var där.

2010-01-26 @ 01:39:18

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0