får man någonsin nog av sömn ?

Jag har ingen reda på veckodagarna längre. Tiden bara går och dygnen bara rullar förbi.
Men idag är det Tisdag. Det vet jag, för i morgon är det onsdag.

I morse ( eh kl var 14.00) vaknade jag av att chefen ringde å ville ha hjälp på jobbet.
Så. vad gör man inte. upp å hoppa , fast man vill sova i tusen år.
Väl uppe så går ju tiden ganska snabbt...
o det bästa jag vet är när man har gjort lite nytta, och sen kan se fram emot att inte göra någonting alls de resterande timmarna av dagen.

Så nu ligger jag här och njuter med gott samvete.
 ska man fortsätta med det , eller kanske gå till Jacobs och ta en kaffe med pojkarna?
Hm. det tål att tänkas på. Än är inte energin återhämtad till fullo efter mitt lediga halvår.
ironiskt nog.


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0