kurrrikurr

fast faaan....HUR kan man va hungrig nuu igen, när jag har ätit konstant heeele dan...
får man inte nog av det här ........... :
macka blåbärssoppa juice
kaffe äpplemer lite gött
massa korvar med bröd
pesto-spaghetti cherios
mjölk å så lite choklad
inemellan allt det där.

...........SÅ vet jag fan inte vad.

jävlar va det kurrar.
hm.
aja.
ska jag?
nää.
eller...
Nej.
men bara....
neeeeej.

men mitt hjärta ler som en falukorv och skrattar som kolsyrad läsk. dansar som makaroner och sjunger som gräddsås. det kurrar som riven ost och det skriker som chips. pratar som choklad och ljuger som salta fiskar. Det hickar som majs från gröna jätten, slår som en kycklingklubba, rullar som ett pastahjul och stavas som salta pinnar. (det gillar jag inte ens :S )

aja, godnatt då kötbullevärlden. åh du ljuva hushållsost med bregott ovanpå. amen.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0