sovdags...

god kväll gott folk
nu är klockan fyra.
Suck.
Jag hade precis insomnat på världens bästa sätt.
Men sen kom My hem och då vaknade jag.
iofs på världens bästa sätt också.
Jag har klarat mig utan nikotin så länge nu så
att jag är lite stolt över mig själv.
Men en cigg sådär på natten skadar väl inte.
hmm..
i morgon är det åter dags å jobba lite.
så, vi avslutar här . och hoppas på något .
något bra .

jag hittade förresten soundtracket till true blood som my är beroende av.
Jace Everett - I wanna do bad things with you
skön sång

ååååååh nu ska jag blunda lite å fundera på varför alla här i bergen
går å äter JULBord nu i dagarna... ? trodde att man gjorde det i december.
men vad vet jag. i israel firar man ju nyår i september och hos spanjorerna
kommer tomten i januari.

aja hejsvej

Shoot baby!
Postat av: mamma

Hej Lisa

jag blir ledsen när jag hör att du inte har bättre förstånd med din astma. Du ska inte röka. Lungorna blir kolsvarta och du kommer att få kol som dina moföräldrar och kvävas till döds. Måste jag skrämma dig för att du ska förstå hur farlig rökningen är.



Kramar mamma

2010-01-23 @ 10:52:38
Postat av: mamma

Hej

Jag blir ledsen när jag hör att du inte har bättre förstånd när du har astma. Du ska inte röka. Dina lungor kommer att bli kolsvarta och du får kol somk dina morföräldrar och kommer att kvävas till döds. Tråkigt att jag måste skrämma dig så.

Kramar mamma

2010-01-23 @ 11:01:00

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0