tatatataaa....sömnlös

Trots att jag inte är det minsta trött så tror jag det är dags att lägga ifrån sig datorn nu och kanske fokusera lite på korsordet innan man blundar.....Klockan börjar bli en del, och i morgon kommer familjen Karlsson inte direkt att låta mig sova så länge som jag hade velat. Trots att jag numera vill kalla mig själv ganska vuxen, så får man ändå inte bestämma över sitt eget liv. Tur är väl kanske det iofs... Annars hade jag väl legat under täcker tills Mars nån gång...  Mmmmmars....




Här du..Här ligger min kära Nathalie och njuter.
 Här sov man fan alltid gott...
 Det enda som störde var några enstaka mygg och lite för varmt i luften.
Att livet kan vara så hårt... Haha.







Att det kan vara så fruktansvärt skönt att sova ändå......
när man väl somnar ....






 ♥ buenas noches amigos





Shoot baby!
Postat av: Anonym

buenas noches muchacha, como estas? estas bien?

cuentame un sueño, cuentame de tu vida, que lo que pasa, donde estas, que estas haciendo?

espero que estes bien y que tenga arto amor en su vida.



http://www.youtube.com/watch?v=76rk8wBmPls



Escucha y recuerda tu amor.



besos y abrasos



2010-01-03 @ 16:00:34

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0