shut up and sleep with me, come on why don't u sleep with me....

god kväll mina dammer och herrar.
Det regnar inte idag. det har inte regnat på hela dagen faktiskt.
Inte för att det har varit häpnadsväckande soligt på något sätt,
men ändå. det regnar inte. Här i Bergen är det lika ovanligt som att
jag skulle vakna upp med tretton miljoner på kontot i morgon.
det vill säga, omöjligt.
Men man ska väl inte klaga.

nu har jag lite bråttom faktiskt. klockan är 21 och jag ska
hinna duscha och förvandlas till en människa innan jag ska
möta upp med Evve. Trotts det sitter jag fortfarande här i soffan,
stappmätt på tacos, iklädd pyjamas och surplar på en urquell...

jaja. nu ringer sofia här på skype!!!  later!


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0