three weeks left...

Nathalie . min kompis. Hon kan ibland vara ganska smutsig. som igår när hon tränade på morgonen, och sen gick och jobbade, och sen gick hem och SEN duschade. (efter jobbet). Lite dirty. eller som en annan gång när hon var skitten och egentligen behövde duscha jättelänge för att bli ren, så började det regna. Då sa hon : åh! vad bra att det regnar, nu beöver jag ju inte duscha!!".  (egentligen var det jag som sa det, fast det kunde lika gärna ha varit hon). Okej. whatever, trots dessa orenhets fasoner så har hon en tendens att vara klinskt pedantiskt. det är väl för det mesta ganska bra antar jag. (eftersom jag för det mesta lever ungefär en halv millimeter ifrån henne och slipper göra allt det där som vanliga människor helst skyr . städar.) men ibland går det till överdrift. som idag. Dessa städ scenarier inkluderar nämligen även MIG numera tydligen. Så jaja. hundbajs, å kiss å öl å gegga å ketchup å gammal mat å smutstvätt osv.... DET är nu ett minne blott i vår lilla lya.
ganska skönt trotts allt. och det bästa!!?? Vi hittade min nya klocka!!!! och en påse med papadam chips från SriLanka i nathalies gamla resväska. Så nu har jag poppat chips å öppnat en öl som avslutning på dagen.
ja. städning kan väl vara ganska lönsamt iallafall antar jag. Bra nathalie. jag måste lära mig mer av dig.






Nu ska vi sova lite innan nästa dag begynner.
så skål å godnatt mänsklighet.

 


Shoot baby!
Postat av: rickard

Nipslip!:D

2010-08-22 @ 16:50:23
URL: http://www.therickardnilsson.blogspot.com

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0