det ligger bajs på mattan....

å för den svenska befolkningen så är snoop ett bergenskt ord för godis....

klockan är 12,,, å dagarna blir bara längre  å längre. ... det är fortfarande ljust ute. och jag har inga rullgardiner i mitt rum... jag ska blanda lite saft och se på en film... sen somna i soffan till a fine frenzy.
(tack för tipset sofia) ...

om två veckor kommer min kära familj och hälsar på ! Äntligen!!!!
det ska bli helt underbart ! saknar er så mycket!!

åå så får vi ju lön snart igen... hopppas att mitt varnerkort kommer den här månaden...
å så ska jag bli blond igen hade jag tänkt. iaf en liten stund.

så, nu var det dags för en vågrät position....
hej då kompisar


Shoot baby!
Postat av: Maja

Hejj:D Shit asså vad jag längtar tills vi iommer upp och hälsar på dig! jag ska nog köpa en systemkamera nu i veckan oxå så då ska jag ta med den dit upp så vi kan ta massa fina kort!

saknar dig !

Puss

2010-06-05 @ 21:40:51

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0