guudmurning

eller goddag kanske..
kl ær 17.00 och jag har nyss stått upp...'
eller , ja førflyttade mig till soffan o nu ligger jag ner igen.
skønt.

vi skulle ha varit uppe halv 9 i morse o spelat fotboll.
synd att vi missade det. hoppas ni førstod ironin som satt o byggde sandslott.
jag har ju t.om køpt en flaska vin till firandet av ringnes cup.
men man kan væl lika gærna dricka den hemma o bara tænka på stackarna som spelar?
det ær ju alltid kul att fira.

jag tycker inte att det ær kul att blogga længre. som ni kanske mærker.
det hænder så mkt annat. ptja. eller så har jag bara tappat lusten.

men jag bor kvar i b-town .
næsta vecka blir det dock en hemvisit øver påsken.
ska bli riktigt nice och dessutom ær det premiær før sweets  nya skatefilm.
det blir kalas kul tror jag.

see u later kompisar.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0