Hajjdidhaj

oh halloien! sa var det lordag da. looooordag. mums.mmm mumms. kom nyss hem fran jobbet och for forsta gangen pa valdigt lange ar jag LEDIG ikvall , TROTS att det ar lordag!! Sa ikvall blir det party! big time! jag ska pynta mig som en smutsig grabb med hacka o hjalm tankte jag. pent? mmhm. sen kommer snart fangen som rymde  hit... trine ar amerikansk brattsling och oerhort farlig.....
imorgon.> SVerige och kelly och hennes nya forsta tand, och wendy och kramar och daniel o mimmi o fira o kalas och mamma o pappa o maja o pussar o kramar och saknad och gladje. yeeyyy
sa jag har en laaang  natt framfor mig. maste skynda mig nu . ska bara vanta pa att varmvattnet kommer tillbaka sa jag kan duscha lite... forresten sa flyttade vi idag med. elleraahh..nathalie gjorde jobbet medan ja jobbade. tacktack for det kompis. sa nar jag kommer tillbaka hit igen sa a det inte langre nagot hus som man har vant opp o ner pa som jag bor i. nejnej. nu ar det fint serru. hurry hurru...
sa. brattom.
hajhaj

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0