St. Patricks day

yeah-. jag som så længe har velat åka till Irland på den årliga st patricks day. vara grøn , dricka øl , hitta guld o vara galen.
today is the day. Men jag ær fortfarande inte på Irland. jag ær i Bergen. i Norge. i den lilla byn som ær avskilld från resten av værlden.  Så, det finns væl inget annat att gøra (sæger iaf Aleksander) æn att gå ut och fira dagen hær. well. jag ær broke och inte så værst keen på att supa idag. igen. Før i natt gick vi crazy på strædets øl spel och køpte chicken masala (?) på deli deluca mitt i natten som fick min mage att ångra sig resten av natten.
so. jag ska tænka lite nu.
førresten så orkar jag inte længre tænka på falska brudar och fittiga kompisar. jag ær skit trøtt på att man alltid tænker mest på det man vill tænka på minst. små æckliga sextonåringar dessutom. jag skulle vilja døda henne. med en kvin . stycka. mørda. mmmm.. hat.
såja. nu ska jag bli snygg, gå hem till min kompis och låta mig øvertalas till ænnu en natt i de grøna.... phjuuuff

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0