monday

Guuuuud, tiden går så sjukt snabbt. Igår var jag fem år. Frågade pappa varför det stod DBS på min röda fina cykel. Han sa att det betydde "den bästa cykeln", för på norska (tydligen) så stavas cykel med S. Jag har alltid undrat över det här ögonblicket. Ljög min pappa för mig? Eller står förkortningen för just "Den Bästa Sykeln"? hm.
jag vet inte. Men jag låter det förbli ett ovisst minne i mitt inre. Det var ju trots allt den bästa cykeln.

och på tal om att tiden går snabbt. jo tack. En helg sprang förbi mig snabbare än snöflingorna täcker marken här utanför.. det är måndag. och veckan som är på ingång kommer rulla förbi minst lika snabbt. På lördag ska jag till Norge. jajamensan. Jobba lite sådär, och hälsa på Nathalie såklart. yes yes

Nu ska jag SY klart mitt projekt här tänkte jag . . Hoppas hoppas att tyget räcker...

Shoot baby!
Postat av: ellen

hahaha min pappa sa alltid att det DBS stod för ''Dåren Bakom Styret'' hahha:D

2010-11-22 @ 23:32:17
Postat av: Ellie

DBS står för Den Beste Sykkel. Jag googlade det :D

2010-11-23 @ 21:45:13

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0