BRRRRR

OKEJ. Hemma ligger det femton meter snö på marken. Det är helt okej, för när man kommer inomhus så tinar kroppen ganska snabbt och man kan njuta av att titta ut på den vackra vita naturen.
Här i Bergen är det tvärtom. Utomhus syns inte en snöflinga till men det är kallt som sjutton ändå. och när man kommer innanför dörren i hopp om att stänga ute köld och blåst, så skrotas de förhoppningarna ganska snabbt.
DET ÄR SÅ JÄÄÄVLA KALLT I DEN HÄR LÄGENHETEN.
Jag känner mig som en uteliggare som i den hårdaste vinterköld äntligen funnit mig en papplåda att bo i tills sommaren värmer planeten igen. Här sitter jag i en papplåda och håller på att förfrysa alla kroppsdelar som gud givit mig.
För ni förstår, I NORGE så har de inte förstått att det finns något som heter element. Det finns inte installerat i en enda lägenhet här. det är helt SJUKT???

Shoot baby!
Postat av: ds

jag saknar dej redan.. fan jag har sovit tills kl 17 idag.puss o kramar....

2010-11-28 @ 17:23:00

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0