Jag bor i en IGLO. OCH jag längtar hem. till värmen.

usch. ska upp om fyra timmar.  nyduschad, maked och ready to go. Skulle vilja säga att jag inte är så redo för det. Inte det minsta egentligen. Meeeen, jag måste. och det kommer bli skoj när jag väl är där. Nu är det bara den där sömnen som man måste gå igenom innan det är dags för vardagens möjligheter att öppna sig. i morgon ska jag även köpa ett par nya jeans har jag tänkt. och lite annat sånt där som kan vara trevligt att höja garderobens värde med. nu MÅSTE MÅSTE jag alltså sova. tre och en halv timme kvar.
bra drink det där. får en att hamna i stadiet då varken verklighet eller dröm existerar.
bara sömn kan väcka en ur dvalan som får hjärnan att bilda märkliga fantasier..
sömn ja. jag är så sjukt trött.

 

Dagens outfit -



yey gonatt


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0