jag kan. jag vill bara inte.

Jag kan vara stolt över att jag iallafall tänkte gå till gymmet.
Men mer än så blev det inte av den här dagen.
Pantade iofs några burkar på maxi förut. Fick hela 180 kr för besväret.
Börjar undra vad det är för mening med att gå upp ur sängen över huvud taget
på morgonen, när man ändå går runt i pyjamas hela dagen för att sedan gå och lägga sig igen.
hm..
nä, jag kom inte på en enda mening med det.
Trots det sitter jag här i soffan med liiite för tighta jeans som är ganska osköna att sitta i.
Meningen med DET är att jag inte fick åka och panta burkar i pyjamas för Daniel.
"men Lisa, folk kan ju tro att vi ÄR slackers. på riktigt" ...sa han och tog på sig finbyxorna till Maxi.
I couldn´t care less....




Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0