sömn problem

god (?) morgon ?

Ni vet den där känslan när man fortfarande sover i sin djupaste rem-sömn...
någonting börjar störa en, och man drivs mer och mer åt ett vaket tillstånd.
tillslut befinner man sig mellan vakenhet och sömn. man VET att man sover, men
man VET samtidigt att man är på väg att vakna. och man vill ingenting hellre
än att sjunka tillbaka in i den ack så spännande drömmen för att se vad som
var på väg att ske.
Detta störande "någonting" brukar oftast sova bredvid mig.
no offence daniel, men faktum är att detta är ett ganska vanligt scenario.

Men jag förstår. det måste vara väldigt jobbigt att vara tyst när man går upp.
det finns ju en massa osynliga människor att prata med i sovrummet helt plötsligt!
det ringer och man måååste svara, (OCH ligga kvar i sängen och prata) HÖGT.
man måste skramla sådär Extra mycket med tallrikar, glas och bestick i köket.
man spelar tv-spel innan jobbet, med liiiite högre volym än vanligt..
OSV OSV...
jag vet inte om det är något slags spel? Att varje morgon ha ett mission.
"idag måste lisa vakna innan jag går till jobbet" ?? han lyckas iallafall varje dag.
och jag kan aldrig somna om.



Shoot baby!
Postat av: ahha

hahha så illa viste jag inte att det var!

2010-10-08 @ 00:31:04

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0