hoppehopp

Onsdag. Klockan har redan hunnit bli halv tolv..  Jag har fortfarande träningsverk i hela kroppen och jag skyller på att det är därför jag inte kan resa mig ur sängen...

men idag måste jag träna. eller måla. eller pyssla. eller gräva. eller laga nån mat.  eller göra nånting iallafall.
för annars kommer jag förvandlas till en grå klump som bara ligger här å ropar ...geee mig maaat.... kom hit med snuss... krama mig.... sätt på en film.......... köp choklad.... bla bla bla.... inte helt attraktivt eller spännande...

men till helgen blir det iallafall en tur över gränsen! trine å marknad å festival å sol.

de kurrar i magen nu ... och någon frukost på sängen kan jag ju itne direkt vänta mig då jag är ensam här i huset... såå nu ska jag kravla mig upp härifrån ,vackla ut i köket och laga nått gött.

haade

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0