hej vind, vad gör du bakom hörnet? hej vind ... vad gör du bakom hörnet...

Ja Bergen, jag kan trots allt inte medge att jag saknar dig ofattbart mycket... Men de där vackra flickorna .....








och kära gamle vän... nu var det allt för längesedan jag fick någon slags uppdatering över huvud taget.
Kinsa, när får jag krama dig härnäst? Jag och Julia ( och carro också tror jag) hade en plan att dyka upp i halmstad inom en snar framtid. Jag undrar vad du göööör och vad som skeeer i ditt liv. ja, det var längesen som sagt.

Å sofia har det gött hon. goast av oss alla. Jag är så glaaaad för att du drog iväg!
ta det försiktigt på vägarna där nere bara :) å drick en sunset bintang för mig!!

puss å fred å kram å just det... en tavla var det ....


Shoot baby!
Postat av: din vän kinsa

Läser din blogg titt som tätt och blev så glad när de kom upp en bild på mig=)

Hopppas hoppas ni snart kommer! ni är hjärtligt välkomna!! de kommer bli skitskoj!



hoppas allt är bra med dig vännen!

Kramar i massor

2010-09-29 @ 00:14:15

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0