LÖRDAG

sängen är förjävla bekväm alltså. ligger här i valet å kvalet.. ska man bjuda in bundu star of south africa.. eller ska man stanna kvar under det varma, beskyddande täcket?
Hm..
idag har jag jobbat. och köpt nya skor. inhandlat kaffe i alla möjliga smaker å ätit choklad som gav munorgasmer. sedan dess har jag legat här invirad i svettiga lakan, sett på "the book of Eli", ätit tacosallad å smulat knäckebröd i sängen.
jag kanske ska ta mig en tur ut i höstyran ändå. Det är en speciell känsla med hösten. lite bitter på samma gång som det hänger någon slags mystik i luften. en dov mystik som viskar om att något spännande är på väg.
ja men jag går väl ut i den hemlighetsfulla natten då. Om inte bara för att få gå in mina nya skor.
ja, så blir det.
hej hej rödvin!

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0