mmmmmm vad det luktar gott....

ja , det kanske är dags att ändra sin livsstil lite granna vid det här laget... fick det bekräftat när jag var och handlade me syrran förut. .

mimmi är smart .hon väljer ett hälsosamt, nyttigt liv som innehåller träning , kost och annat näringsrikt..
hon köper frukter, böcker om frukt och grönt, och vill bli dietist.
jag köpte en drinkbok, en pööse lösgodis å annat tjockt.
jag fick lite ångest. men bara lite. för det är ju änna värt de...

nu bakar hon bröd här syrran. och pluggar på samma gång.
jag färgar håret å sitter fast vid facebook.
vi är ganska olika. motsatser skulle jag vilja säga.
hon är klok. jag är lite mindre klok.
hon har till och med ett eget hem. till skillnad från mig som bor överallt.
hennes badrumsskåp är överfyllt av krämer ody. , jag har en idomin salva.
hon har ordning och reda och koll på det mesta.
jag tar dagen som den kommer.
vi är som var sin ände på en magnet.
men ändå är hon den som står mig närmast utav allt i världen.
Hon är min syster och jag älskar dig!!




nu ska jag smaka å godkänna hennes brödbullar här.... hehehhe
fy fan vad jag har det bra.
mmmmmm puss på er


Shoot baby!
Postat av: mimmi

Det är olika magnetsidor som dras till varandra! Det är därför vi kan gå så bra ihop! Jag älskar dig med!

2010-09-10 @ 13:07:28

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0