semana santa

Har hört att solen har nått även er där hemma i kylan!! FAN va gött för er !!!
-
Idag har Nathalie åkt hem :( jätte tråkigt verkligen. åååh vad jag kommer sakna dig!!!
och ikväll flyger Joel och Erik också..
vad ensamt det kommer bli här i stugan !!
-
Jag följde Nathalie till flygplatsen förut och var helt säker på att jag kunde åka tillbaka in till stan igen på samma biljett som jag åkte ut till flygplatsen på. men nej, såklart jag inte kunde.
Jag dog när kortet inte fungerade i apparaten och är mycket medveten om att jag inte har en enda cent på mig.
vad gör man då? Går hundra mil i stekhet sol? ja, vad annars? jag försökte fjäska för en tjock skit dryg vakt som inte kunde ett ord engelska och visade mig vägen mot helt fel håll. ... jag sa mucho gracias mycket ironiskt och prövade nästa vakt.....jajajaj
TIllssluuuuuut betalade tjockisvakten för mig iallafall och sa att jag för helvete inte kunde gå hundra mil in till stan. tack.
-
-
-
Igår hade vi pyssel dag på taket och fixade lite allt möjligt...

-Sen tog vi en lång promenad upp till slottet och det hemliga stället.

Och senare på kvällen  blev det tacobuffé på taket. yeyy alltid ska man bli så sjukt mätt.

jaja


 

Påskveckan i Spanien , Semana Santa, är helt LOCO alltså. jag ska visa er en video senare...

men här är en bild så länge på hur de firar.... LÄSKIGT!!


Shoot baby!
Postat av: ellen

hahaha men gud! de ser ju ut som ku klux klan!

2011-04-18 @ 20:21:23

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0