typiskt mig eller .... ?

Klart jag råkade glömma min dator, min symaskin, min skinnjacka och hatten i taxibilen som körde oss från flygplatsen till lägenheten.... ! Klaaaart jag gjorde det. blir inte ens förvånad längre. blir bara trött .
men vad gör väl det tänkte jag, att vara några ytliga prylar fattigare? mindre teknik, mindre problem liksom.
(har förresten ingen Iphone längre heller. Stressen att vara uppkopplad dygnet runt gör mig galen. så jag återgick till min hederliga gamla Bali-phone som aldrig sviker.)


Jag älskar den här stan. Lägenheten känns väl inte ritkigt som "hemma" ännu, men det kommer... jag har en outstanding plan för hur Terrassen ska se ut. hiihhihihihihiih
pojkarna är ute på äventyr och jag och nathalie har sett på film i våran stora sääängg....
i morgon får vi en till säng. jätte stor också. sängar överallt.
-
nu är jag så trött . hatar att jag måste gå och öppna dörren för dom andra sen när dom kommer hem...hatar det jätte mycket nu...

Shoot baby!
Postat av: mimmi

ojoj.. har du fått tilbaka sakerna? och hur är allting? hur gick flygresan? hur mår ni? kram

2011-04-13 @ 06:51:36

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0