DON'T LET FEAR CONTROL YOU.

En ytterst seg morgon må jag säga. vaknade en kvart innan skolan började, så en dusch kunde jag ju glömma... kärringen i receptionen som jag gillade starkt till en början, har jag nu andra uppfattningar om. radikalt. jag ville plugga tills december. men för er som känner mig; HUR ska jag kunna veta vad jag vill göra hela fyra månader framåt i tiden? och som ni som känner mig också vet, så har planerna förändrats. valen har vidgats och viljorna har skiftat form. SÅ. slutsats: jag vill inte längre plugga till och med december. MEEEEN trots att jag inte betalat skolavgiften ännu (som jag skulle göra idag) så måste jag ändå betala för hela perioden fram tills december. alltså massa mera kronor än vad jag egentligen vill plugga för. hur svårt kan det vara för tanten i lila tröja att förkorta min period och bara ta betalt för den tiden som jag VILL fortsätta plugga?
-
alltså, vissa människor ser bara problemen. De människorna orkar jag aldrig någonsin mer i mitt liv ödsla min energi på. Om du är en sådan människa, sluta läs min blogg. Gör något åt ditt liv istället. sluta sitt här framför din fyrkantiga dator och längta bort till en värld du inte har, gå ut och lev. börja nu. por favor. gör mig den tjänsten.
-
-
OCH, sluta klaga på vädret. Regnet kan vara friskt och solen kan vara för stark.
huvudsaken är om det strålar på insidan eller ej.
trivs du inte, gör något åt det.

Shoot baby!
Postat av: S

fyfan vad du är klok!

2011-08-10 @ 21:30:09
URL: http://frissfia.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag skulle precis till att skriva som föregående talare. Du är så himla klok!

2011-08-10 @ 21:55:58
URL: http://disabella.devote.se
Postat av: kinsa

älskar din blogg lisa!!! alla härliga budskap, bilder och ditt skrivande är helt underbart!!

2011-08-10 @ 23:37:27
Postat av: Angered

Sluta kommentera din egna blogg lisa :D

2011-08-11 @ 00:49:26

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0