Idag fyller min Kära syster MAJA 15 år. massa kärlek och Grattis till dig ♥

har skrivit hundra meningar här nu. två gånger i rad. men av någon anledning så har jag raderat allt ihop igen. welll. let's keep this simple. kom nyss hem från staden. lämnade återstoden av gänget där på en betongbänk i natten. de ville ha mer. jag ville gå hem. sitter här, funderar och sådär som jag brukar göra. inte på något speciellt direkt, men tankar finns det gott om ikväll. bokade för fem minuter sedan en resa hem till sverige. (!!??) visserligen blir det bara en kort visit under några dagar, men jag antar att det kan bli några helt locooo sådana. hela spagge decrepit crewet ska åka med, och det vill jag inte missa! ha!! SÅ OM DET ÄR NÅGON SOM HAR LUST TILL ATT SES en liten sväng, så vet ni vart jag kommer befinna mig. för jag kommer inte direkt ha tid att åka runt och hälsa på folk, så vill ni ses, kom till trollywood och ge mig en kram. det vore trevligt hörrni kompisar. om två veckor alltså. den 26e augusti anländer jag. nu ska jag sjunka in i någon slags trans och lyssna till de vackra disney sångerna som ljuder så fint här i bakgrunden. disney alltså. kan vara något av det vackrare livet har att erbjuda. budskap som man inte förstod när man var en liten tös, men som nu idag är något av det smartaste jag hört. SÅ, god natt på er där och sådär hejhej
-     
-
-
och förresten, ÅH vad glad ni gör mig när ni skriver så fint till mig! ler hela vägen från hjärtat och ut :)

Shoot baby!
Postat av: Mikkis

Jag tänker då rakt inte släppa dig ur min famn bara för att vi landar i Sverige! Jag är på Junkfest, if u want me, vill säga! :) Puss <3 Ps. 11 dagar kvaaaar!

2011-08-11 @ 21:20:40
URL: http://saramikaelaj.blogspot.com
Postat av: Sofia bengtsson

Åååhhhh Lisa som jag har längtat på detta att du ska komma p besök. Tror även att jag är ledig 27,28:) wooohoo hoppas hoppas. Puss min vän. ( ska svara på ditt meddelande snart någon dag) promise.

2011-08-12 @ 22:01:29

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0