bakfullt snack

God morgon där ute alla lönnmördare, våldtäcksmän, stalkers, sängvätare, fegisar, tråkiga, annorlunda, konstiga, äckliga, hemska, vackra, kära människor. tänkte att ni kanske kunde ge mig en kommentar liksom och berätta lite vilka ni egentligen är som spenderar några minuter här då och då och verkligen lääser den här skiten?
-
här känner jag att jag vill sitta/stå/vara. bland alla dessa märkliga människor. de har nog en alldeles underlig disskussion. där kunde nyårsaftonen få spenderats med några flaskor rött uppå det. yes.
-
Iiiiiiiiiiallafall. i morgon är det nyårsafton..kan inte minnas att det varit julafton redan ens? var är SNÖN? kan fortfarande inte bestämma mig om jag ska dra upp till sthlm eller stanna hemma.... vi får se hur det blir. Idag är jag bakfull. för igår fick jag tummen ur tillslut och åkte med min mamma och pappa på äventyr till uddevalla. så nu ska jag sluta prata och kravla mig upp ur sängen och äta upp mina föräldrars mat. mjauu

Shoot baby!
Postat av: Karlundskan

Jag är fortfarande kvar :)

2011-12-30 @ 15:09:17
Postat av: Mimmi

Jag läser din blogg varje dag!! (nästan iallafall)

2012-01-02 @ 01:15:06

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0