happy new year?

Ja men Nyårsafton är ju ett enda stort dilemma alltså. Jag har aldrig varit så opeppad på att dricka champis, käka trerätters och ha å mig nån tight obekväm klänning.. Antar att jag är inne i den här "ATT ALDRIG veta vad jag VILL, med någongting-perioden" just nu. Hur länge varar den tror ni? Beslutsångest är det värsta jag vet, medan jag tycks vara det bästa den vet. getit?
-
I vilket fall, så var det tänkt att bli antingen Stockholm, Bergen, Göteborg, Uddevalla, Köpenhamn, Hemsedal, Geilo eller annat över dessa sista dagar utav 2011. Utav alla dessa orter har jag nu tillslut cuttat ut alla utom Stockholm, Göteborg eller hemma. Jag sitter här i ren förvirrning och funderar på detta, och inser att jag bara ska låta det komma. Som om vilken lördag som helst är på ingång. Och det är ju faktiskt så, var är det som är så hysteriskt och överdrivet med den här högtiden? Då jag är den mest spontana och impulsiva personen jag vet, så kan jag inte minnas en enda lycklig nyårsafton, eftersom det alltid har planerats och velats vartenda år. Vi får alltså se vad som händer på fredag, vart vindarna bär mig och allt sånt som man säger.
-
-
Jag har iallafall en silverklänning.

Shoot baby!
Postat av: Mickis

Låter som du hamnat lite åt mitt håll, fina du. Att det enda man vet är att man vill göra saker och ting.. Men inte i vilken ordning eller ens VAD, precis som du skriver. Förr i tiden hade dom inte kalendrar, mobiltelefoner med appar som hjälper dig styra och leva(?!) ditt liv, inga datorer med facebook eller ens telefoner. Jag tror faktiskt att människan generellt mådde bättre för många, många år sedan. Såå.. du gör rätt i att skita i planering. Att göra det som faller en in, NÄR man blir sugen på det, är nog det allra bästa :) (åtminstone har jag släppt precis all planering framöver dom senaste dagarna och är sjukt mer pepp på nyår, min framtid och LIVET med allt det kommer erbjuda i framtiden hihi) Puss!

2011-12-29 @ 00:55:02
URL: http://saramikaelaj.blogspot.com

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0