Saknad

Saknad kan vara både positiv och negativ. Förväntningar av något som inte finns inom räckhåll. någon eller något man behöver för att känna sig hel. Som en tomhet som inte kan fyllas på något annat sätt än att få ha personen i fråga nära. Snarare en längtan. En längtan efter det där som man (inbillar sig att man) inte kan leva utan. I stunden längtar min sjuka ynkliga kropp efter närhet. Jag saknar redan Daniel som nyss har åkt iväg till Stockholm... Det blev alltså inget huvudstadsbesök för min del eftersom min hjärna håller på att rinna ut genom näsborrarna. Men min själ är varm (kanske på grund utav febern?) och jag är bara så glad över hur fint det har varit. Allting. Och det dröjer ju inte mer än någon vecka (förhoppningsvis) innan vi ses igen. Min kära ♥
-

I also miss my Majka. ♥
-
-
..and my tan.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0